Prekių pristatymo kainos:
SVARBU!
- Prekių pristatymas užtrunka nuo 10 iki 30 darbo dienų, priklausomai nuo pasirinktos prekių kategorijos. Išsamesnę informaciją apie pristatymo terminą rasite prekės aprašyme bei būsite informuoti užsakymo vykdymo metu.
- Siuntos pristatymo metu Nuomininkas prieš pasirašant prekės priėmimo aktą privalo kartu su kurjeriu patikrinti siuntos pakuotės būklę.
- Nustačius pakuotės pažeidimą Nuomininkas privalo siuntos nepriimti ir nepasirašyti jokiame siuntos dokumente, kad prekė atvežta geros būklės bei skubiai informuoti apie tai Nuomotoją.
- Nuomininkui priėmus siuntą ir pasirašius kurjerio pateiktame dokumente be pastabų, laikoma, kad prekės pristatytos tvarkingoje nepažeistoje pakuotėje, pati prekė kokybiška ir asortimentas atitinka sutarties sąlygas.
- Aukščiau nurodytos pristatymo kainos negalioja pristatant į Kuršių Neriją. Tokiu atveju prekėms taikoma atkira kainodara.
Grąžinimas
- Prekių grąžinimas ir keitimas vykdomas vadovaujantis LR vyriausybės nutarimu Nr. 738 „Dėl mažmeninės prekybos taisyklių patvirtinimo“ (galioja nuo 2014-07-29) bei vadovaujantis CK straipsniuose 6.22810 ir 6.22811 nustatyta tvarka (galioja nuo 2015-01-01).
- Nuomininkui atsisakius prekės, ji grąžinama Nuomotojui Nuomininko sąskaita, prieš tai sumokėjus visas įmokas už laikotarpį, kurio metu buvo naudojamasi preke.
- Už daikto sukomplektavimą ir supakavimą, atitinkantį prekės saugaus transportavimo reikalavimus, atsako Nuomininkas. Jeigu prekė nėra pilnai sukomplektuota ir tinkamai supakuota, Nuomotojas nepriima grąžinamos prekės.
- Prekės negalima grąžinti, jei ji buvo sugadinta ir/arba prarado prekinę išvaizdą (natūralus prekės nusidėvėjimas naudojimo metu, prekės ar jos pakuotės išvaizdos pakeitimai, kurie buvo būtini norint apžiūrėti prekę, nelaikomi esminiais prekės išvaizdos pakeitimais).
- Jeigu prekė neatitinka kokybės reikalavimų, nuomojamos prekės trūkumai šalinami, nekokybiška prekė keičiama, grąžinama vadovaujantis LR vyriausybės nutarimu Nr. 738 ,,Dėl mažmeninės prekybos taisyklių patvirtinimo“ (galioja nuo 2014-07-29) bei vadovaujantis CK straipsniuose 6.22810 ir 6.22811 nustatyta tvarka (galioja nuo 2015-01-01).
- Grąžintos prekės defektai ar gedimai gali būti nustatyti per 10 (dešimt) darbo dienų nuo prekės grąžinimo akto pasirašymo, atlikus detalią prekės patikrą. Apie nustatytus defektus ar/ir trūkumus Nuomotojas informuoja Nuomininką raštu arba elektroniniu paštu.
- Nuomotojas neatsako už tai, kad internetinėje parduotuvėje esančios prekės savo spalva, forma ar kitais parametrais gali neatitikti realaus prekių dydžio, formų ir spalvos dėl Nuomininko naudojamo vaizduoklio ypatybių.
- Jeigu prekės grąžinimas vyksta ne dėl prekės netinkamos kokybės, už papildomas apmokėtas suteiktas paslaugas (pristatymas į namus ar darbo vietą, baldų surinkimas ar užnešimas ir kitas panašias paslaugas) pinigai negrąžinami.
- Grąžinamas prekes Nuomininkas gali pristatyti pats arba atsiųsti jas, naudodamasis savo kurjerio, Lietuvos pašto ar kitų siuntų gabenimo tarnybų paslaugomis.
- Grąžinamų prekių skirstymas pagal svorį:
- Prekės, kurių svoris yra iki 20kg turi būti grąžinamos adresu – J. Kubiliaus g. 6-20, Vilnius, LT-08234.
- Prekės, kurių svoris yra virš 20kg turi būti grąžinamos – UAB Be Kredito (ColliCare Logistics) – Stariškės g. 9, Laistų k., Klaipėdos r., LT-95369.
- Prekės grąžinimo aktą galite atsispausdinti čia.
- SVARBU. Prieš išsiunčiant prekę, būtina atsiųsti supakuotos prekės nuotraukas el. paštu (info@bekredito.lt) ir gauti UAB „Be Kredito“ patvirtinimą. Kitu atveju grąžinimas gali būti nepriimtas.